Tunnustuksen saaneen pitää:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustusta kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään


Eli kiitokset Hennille haasteesta! Rikon kuitenkin sääntöjä ja jätän muiden haastamisen väliin, koska suurin osa mun seuraamista blogeista on jo haastettu.

Tirasta oli tosi vaikea keksiä mitään, joten keskityin enemmän itseeni :D

1. Mulla on krooninen pentukuume, kuten monella muullakin. Tunnustus tässä on se, että tulevan pennun rotu ei ole vielä ihan varma ;)

2.
Mä vaalin erilaisia perinteitä rasittavuuteen asti. Esimerkiksi jouluruoat pitää tehdä niillä oikeilla resepteillä (viime jouluna olin vähän sokissa, koska porkkana- ja lanttulaatikot eivät maistuneet perinteisiltä), kuusi pitäisi tuoda sisälle vasta aattoaamuna (tästä ERÄÄT ovat lipsuneet viime vuosina ja tuoneet jo edellisenä iltana, koska silloin on kuulemma kivempi imuroida. Mä olen edelleen järkyttynyt!) ja lahjat avataan aina kahvin ja päivällisen välissä. Ja jouluesimerkit siksi, koska jouluna olen tavallista ärsyttävämpi :D

3. Tira inhoaa, jos sitä nuuhkuttelee. Mun mielestä se tuoksuu (yleensä) hyvältä ja haluaisin olla kokoajan imppaamassa sen tassuja, poskia tai muuten turkkia, mutta toi ilonpilaaja ei arvosta sitä yhtään :D

4.
Mä oon iltavirkku. Lukiossa oli ihan normaalia, että kirjoitin esimerkiksi äikän esseet palautusta edeltävänä yönä. Usein se tekstin valmistuminen venyi aamuyöllä välille 1-5 eli jos koulu alkoi kahdeksalta, voi kuvitella miten reippaana olin tunneilla :D

5.
Olen myös tosi laiska ja hyvä välttelemään epämiellyttäviä asioita. Edellä mainitut esseetkin jäivät yleensä sille vikalle yölle sen takia, koska en ”jaksanut” aloittaa niitä aikaisemmin :D Hämmästelen edelleen ihmisiä, jotka osaavat tehdä tällaisia asioita etukäteen!

6.
Mä olen tekniikan orja ja ihan liian riippuvainen tietokoneesta, televisiosta ja kännykästä. Suunnitelmissa olisi irrottautua vähintään viikoksi kahdesta ensimmäisestä ja katsoa miten hyvin pärjään, mutta en millään raaskisi. Ja sitä paitsi kännykällä pääsee nettiin :D

7.
Monia tuntuu huvittavan se, että 4-vuotias, 40kg painava ja säkäkorkeudeltaan 60cm koira nukkuu mieluiten joko mun sängyn tai sitten olkkarin piirongin pöydän alla. Ja kyllä, se mahtuu sujahtamaan sinne ihan hyvin. Jos nämä kaksi eivät kelpaa niin Tira nukkuu joko sohvalla, sängyssä, keittiön pöydän alla tai mahdollisimman keskellä lattiaa hankalassa asennossa niin, ettei siitä meinaa päästä ohi.

8.
Mulla on usein erilaisia addiktiokausia. Joskus saatan syödä viikon pelkästään hedelmäkarkkeja, jonka jälkeen siirryn hasselpähkinäsuklaaseen ja siitä edelleen erilaisiin leivoksiin, takaisin suklaaseen, vaahtokarkkeihin, suklaaseen, lakuihin, cokikseen, sipseihin... Ja kuten edellisestä voi päätellä, syön ihan liikaa kaikkea epäterveellistä. Ihmettelen myös usein, miten en ole mun ruokavaliolla nykyistä painavampi :D