Aletaan saada taas treeni-intoa takaisin, ohjatut alkavat jo parin viikon päästä ja tuon koiran päähän pitäisi saada taottua vielä vähän asiaa. Yllättävän hyvin Tira on kuunnellut nyt mua, kunhan muistaisi sen vielä maaliskuussa..

Ollaan tehty kaikkea vähän millon sattuu (eli mä en muista) mutta yritän koota jotain. Paikallamakuu menee hyvin, kerran tehtiin ulkona (matka 2 metriä, aika 2 minuuttia) ja häiriönä oli sauvakävelijä. Lisäksi pari kertaa sisällä suunnilleen 2 minuuttia, kaikki mennyt hienosti.

Tehotreenissä on ollut istu-seiso vaihdot ja nyt Tira alkaa ymmärtää jo aika hyvin. Mä istun vielä Tiran edessä ja ohjaan, mutta nyt saattaa enää harvoin liikkua yksi takatassu. Jee, tätä on yritetty jo pitkään :)

Seuraaminen ja sivulletulo on helmikuun tavoitteissa mutta jäänyt vähän vähälle. Pari päivää sitten yritettiin harjoitella seuraamista + oikealle käännöksiä, mutta ei jaksettu etsiä lumetonta kenttää joten se meni vähän kahlaamiseksi. Paikka on kuitenkin parantunut, mitä nyt vielä välillä yrittää kampata mut.

Liikkeestä maahanmenoa kokeiltiin tänään lenkillä kun muistin. Otettiin vain kaksi kertaa ja tietysti Tira rupesi etuilemaan niin että meni vähän pieleen. Toinen onnistui muuten, mutta Tira meni vinoon.

Loman takia yritetään kunnostautua vaikka missä. Ainakin temppuja ollaan harjoiteltu ja hiottu kovasti, sitten vielä noita varsinaisia liikkeitä.. Loman kunniaksi mä olen yrittänyt saada uutta ulkoasua kotisivuille mutta mikään ei ole miellyttänyt vielä tarpeeksi. Oli tarkotus saada vaihdettua se loman aikana koska tuo on ollut sivuilla kohta vuoden.. Saa nähdä miten käy, kaikki tekstit on jo uudistettu, sitten kun saisi joskus laitettua ne. Mä olen siirtänyt Tiran kuvagalleriaa tammikuun alusta lähtien erilliseen kuvapalveluun, mutta lisäilen sinne vielä vähän kuvia ennen kuin linkitän mihinkään. Mutta sekin on työn alla!