Lyhyesti päivän treenaamiset.

Jatkettiin samoja kontaktijuttuja: aluksi Tira tuijotteli vain käsiäni, mutta parin onnistuneen suorituksen jälkeen pentu muisti taas mistä on kyse, ja katsoi tänäänkin n. 5 sekunnin ajan silmiin, ja jos en palkannut niin siirtyi tuijottamaan käsiä. Tätä samaa jatketaan vieläkin!

Jatkettiin myös eilistä temppua eli jalkojen pujottelua. Nytkin Tira muisti vähän ajan päästä, että mistä tässä oikein on kyse ja meni todella reippaasti läpi. Pari kertaa meni ilman namiohjaustakin, koska mä olin vähän liian hidas. Upea pentu!

Kokeiltiin myös muutaman kerran sivulletuloa, kyllä se siitä lähtee taas sujumaan.. Kontaktia Tira ottaa nyt selvästi ainakin naamaan päin, sillä parina kertana mä oon pitänyt käsiä selän takana. Nyt jos kontakti vaan jatkuu hyvänä, pitäisi siirtää kädet normaaliin paikaan sivuille, jotta pentu tottuu siihen. Sillä on vaan paha tapa tökkiä mun käsiä (jotka haisee nameille) ja sillon se siirtyy melkein aina vinoon.. Ehkä me keksitään joku keino tähän.